sobota, 12 listopada 2011

Herbatka zapoznawcza.

Witajcie,
kto z Was nie zna książek Jodi Picoult lub Nicholasa Sparksa? Pewnie macie je w planach, lecz czekają one cierpliwie na swoja kolej, bo macie zawsze coś ważniejszego? Albo pochłaniacie każdą z nich z wypiekami na twarzy, znacie na pamięć poszczególne fragmenty, po prostu je uwielbiacie?

Ten blog został założony dla Was. Jest to wyzwanie, które będzie trwało (roboczo) do października 2012 roku i ma za zadanie przybliżyć Wam twórczość tych bestsellerowych pisarzy. To tu będziecie mieli okazję podyskutować na temat poszczególnych książek tych autorów, podzielić się swoimi opiniami, odczuciami. Bardzo mile widziane będą również cytaty, opowieści jak przygoda z Jodi lub Nicholasem się zaczęła i wielkie planowanie. Taki misz-masz dotyczący tych autorów.

Jeśli ktoś nie przepada na przykład za Jodi, za to Sparksa uwielbia, nie ma problemu, by dołączył i recenzował tylko książki wybranego autora. Na prawdę:)

Jak wziąć udział w wyzwaniu? Nic prostszego. Wystarczy w komentarzu zostawić adres maila  na który będzie wysłane zaproszenie. Warunkiem jest zrecenzowanie co najmniej jednej książki lub filmu któregoś z autorów w ciągu trzech miesięcy.

Przyznaję, że sam pomysł zrodził się impulsywnie, dlatego jak na razie zarówno w głowie Oli123 jak i mojej jest tylko zarys całego projektu. Wszystko wyjdzie w praniu i mam nadzieję, że Wy nam w tym "praniu" pomożecie:D
Pozdrawiam serdecznie,
Mery

59 komentarzy:

  1. Ze Sparksem miałam jedno nieudane spotkanie i jakoś mnie do niego nie ciągnie, ale chętnie poznałabym twórczość pani Picoult. Niestety ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na czytanie a lista lektur długa, ale postaram się śledzić bloga i - jeśli będzie można - dopiszę się po Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Giffin, możliwośc jest zawsze. A Sparksowi spróbuj dac drugą szansę, jest tego wart:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich, książki Sparksa z zapałem gromadzę na swojej półce, także grzechem byłoby nie wziąć udziału w tym wyzwaniu. Już wysyłam maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo raczej zostawiam mój adres: gabcia.gabcia@wp.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabrielle_: Cieszymy się ,że lubisz twórczość tych autorów. Super ,że postanowiłaś dołączyć do nas i wziąć udział w tym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A żem się skuszę ;D
    bujaczekowna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko przeczytałam o wyzwaniu, uznałam że muszę się przyłączyć :) Nie miałam jeszcze zetknięcia z tymi autorami, jak mówiłaś zawsze coś ważniejszego miałam na głowie i w końcu do tego nie doszło. Teraz jednak napotyka się ku temu świetna okazja :)
    Mój mail: mirabelka96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się ten spontaniczny pomysł podoba:) Lubie i Jodie Picoult i Nicholasa Sparksa. Książki i filmy na podstawie ich powieści. Zatem z radością dołączam się: karolina.schulz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham obydwóch pisarzy, możecie na mnie liczyć ;-)
    Dołączam flossie@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twórczość Spraksa, a z Jodi Picolut nie miałam jeszcze styczności.
    Byłabym wdzięczna za pozwolenie, bym dołączyła: ladia1808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam obydwu autorów, więc chętnie dołączyłabym do tego przedsięwzięcia :)
    mail: useimagination13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie do organizatorek... Czy wszystkie osoby chętne będą mogły wziąć udział, czy zatrzymamy się ja konkretnej liczbie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety blogspot ogranicza liczbę autorów do 100:D
    Wyzwanie otwarte jest dla wszystkich, dlatego nie mamy zamiaru zamykać go dla ograniczonej liczby osób. Im więcej tym lepiej.

    PS. Oczywiście można już publikować już notki. Moja powinna pojawić się niedługo.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja może dodam coś konstruktywnego jutro :)
    Może by zrobić coś takiego jak oceny?

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :) wildspirit_@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie mam teraz czasu na zbytnie czytanie więc sobię odpuszczę. Jeśłi keidyś będzie można dołączyć będe chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sparks i Picoult, czyli mieszanka wybuchowa! Moi ulubieni pisarze (prócz S.Kinga)!

    Biorę udział!

    P.S. Dodajcie mnie szybciutko, bo dziś powstała świeża recenzja 'Dziesiątego kręgu' Jodi! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, no i email: karola960@amorki.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do twojego komentarza , abrdzo dobrze powiedziałaś. Miałam takie uczucie sięgając po Zmierzch . Z początku czytałam tą książkę z takim wstrętem , dopiero później mnie przekonała.


    A ten pomysł? Bardzo dobry , mógłby jakoś zjednoczyć fanów tych pisarzy. Z chęcią wzięłabym udział tylko nie wiem czy to dla mnie . Mam 13 lat , ludzie jeszcze uważają mnie za dziecko. Moje recenzje mogłyby być lekko dziecinne i niedojrzałe spowodowane inną interpretacją książek czy coś w tym stylu.
    Nie jestem do końca przekonana czy mój czas byłby wstanie jakoś to dobrze ogarnąć , bo nie chciałabym żeby to było na takie 'odwal się' zrobione.
    Jeszcze pomyślę,a póki co życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sparksa czytam chętnie, J.Picoult jakoś mniej , choć pisze świetnie. Chętnie się przyłączę. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarówno Sparksa jak ji Picoult czytam z wypiekami na twarzy:P Dlatego chętnie dołącze do akcji.
    Moj mail-lena.zhp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się chętnie do projektu. Uwielbiam książki tych autorów i chętnie podzielę się swoimi refleksjami po ich lekturze, pozdrawiam magda

    madmad35opole@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały blog :) Dołączam do grona obserwatorów ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie :)) Tym bardziej, że mam w planach powieści zarówno Sparksa, jak i Picoult. A wybór mam ogromny, bo dopiero zapoznaję się z twórczością tych pisarzy. Mój e-mail: tetiisheri@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ponawiam prosbe o dolaczenie mnie do projektu.Mimo iz podałam adres maila to nie dostałam żadnej odpowiedzi....Przykro mi:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Razem z Olą przepraszamy bardzo. Błąd leżał po naszej stronie, źle wpisałyśmy Twój adres w zaproszeniu.:(
    Cieszę się, że to drugie już dotarło.:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej chętnie się przyłączę do projektu tylko proszę o wyrozumiałość, bo moje recenzje nie są profesjonalne.
    Jeśli mnie przygarniecie proszę o dodatkowe informacje na maila np. czy tytuły będą narzucone? Czy recenzje mogą się powtarzać tzn. czy ja i inny członek projektu może zrecenzować tę samą książkę (tylko ze swojego punktu widzenia)? Czy kopie recenzji będziemy mogli umieszczać także na swoich blogach?

    Mój mail: magdalenardo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się zgłoszę, właśnie jestem w trakcie ''Ostatniej piosenkii'' a '' Szczęściarz" czeka na półce :)


    kamila.czarna201@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twórczość Jodi Picoult,a ze Sparksem niestety nie miałam jeszcze do czynienia, ale mam w planach. Tak więc też chętnie bym dołączyła;)
    kkajja@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zauroczona byłam " Jesienną miłością "Sparksa i książką , i filmem.Chyba nic więcej nie czytałam na razie .Nie czytałam również Jodi Picoult. Pożyczę w bibliotece następnym razem coś z jej powieści. Chętnie si9ę dołączę.
    Mój e-mail gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jak to się stało, że na głównej jest widoczny tylko jeden post?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się zauroczona powieściami Sparksa ! I w końcu będę miała okazje zapoznać się z twórczością Picolut :)
    samash@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią się zgłaszam, dopiero zaczęłam się zapoznawać z twórczością Jodi, ale recenzję jednej jej książki już napisałam :) e-mail: elen231096@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jako że twórczość pani Picoult i pana Sparksa ubóstwiam, z przyjemnością się dołączę do wyzwania.
    kala.suder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako, że właśnie czekam na stosik książek Pani Picoult, a Sparksa też na półeczce gdzieś mam chętnie się zgłaszam do wyzwania.
    paupac.pp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię powieści Jodi Picoult, właśnie jestem w trakcie czytania "Krucha jak lód". Niestety ze Sparksem jest gorzej, miałam jedno nieudane spotkanie, ale może to okazja do spróbowania jeszcze raz. :) Zgłaszam się! Mój mail: ederleziz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie się przyłączę. Może to zmobilizuje mnie do przeczytania jakieś książki Sparksa, bo Jodi mam już zamówioną w bibliotece. :)

    megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wczoraj kupiłam dwie książki Picoult, bo przyjaciółka mówiłam mi już trochę temu, żebym przeczytała jakąś Jej książkę. :) Mam za sobą na razie 200 stron i jestem oczarowana. Ze Sparksem niestety miałam jedno nieudane podejście i na razie nie próbowałam robić kolejnego, ale może jednak. :) a więc zgłaszam się: karolinagarlacz@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kilka ksiażek zarówno Sparksa jak i Picoult cierpliwie czeka na swoją kolej na moich półkach ze Sparksem miałam przyjemność spotkać się już wcześniej z Picoult jeszcze nie. Może to wyzwanie mnie zmobilizuje pozdrawiam ania
    dziewczynkazprzedmiescia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A to i ja mogę dorzucić swoje trzy grosze - znajdą się 2 recenzje Picoult na dobry początek ;)

    kamykowa.czytelnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ania.glod@amorki.pl mój adres

    OdpowiedzUsuń
  43. dołączę :) kinesiss@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również z chęcią dołączę:

    olcia900@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie, zestawienie tych dwóch autorów jest beznadziejne. Ale osobno są rewelacyjni. <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Z Picoult nie miałam jeszcze do czynienia, a Sparks na razie czeka na swoją kolej na półce. Jednak chętnie wezmę udział, myślę że trochę mnie to zmobilizuje, abym sięgnęła po niego wcześniej ;)

    oczamiczytelnika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. to ja też dołączę
    ejotek1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. A się skuszę a jak uwielbiam Sparksa :)

    Szeptywyobrazni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Można jeszcze dołączyć? Jeśli tak wyśli zaproszenie na e - mail ania.glod@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Przeczytałam mnóstwo książek Sparksa uluwielbiam jego powieści. Picoult też jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeżeli wyzwanie jeszcze funkcjonuje to poproszę o zaproszenie ;D

    angelika_paterak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytam wszystko co wpadnie mi w ręce chętnie dołączę do wyzwania beata.sosniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej, trafiłam na wasz blog przypadkiem, ale naprawdę mi się spodobał. Uwielbiam książki Jodi jak i Nicholasa. Nie przebrnęłam przez nie wszystkie, ale kilka z nich bardzo mi się spodobało. Polecam.! I świetny pomysł, aby zachęcać do czytania poprzez recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, ja zetknęłam się przypadkiem z twórczością Jodi Picoult przemierzając ulubiony empik, zakupiłam chyba najbardziej znaną książkę pt. Bez mojej zgody. W czasie gdy kończyłam ją czytać, obejrzałam film nakręcony na podstawie tej książki i się na nim poryczałam, choć ostatnia scena była bez sensu. Potem dokończyłam książkę i znowu się poryczałam i jednocześnie wkurzyłam, że tak bardzo zmienili zakończenie w filmie ;) Później przeczytałam jeszcze "Krucha jak lód", "W naszym domu", "Drugie Spojrzenie" (moja ulubiona), a ostatnio nawet książkę, którą Picoult napisała ze swoją córką pt. Z innej bajki. Nie czytałam natomiast żadnej książki Pana Sparksa ale filmy takie jak Pamiętnik czy Szkoła uczuć są mi dobrze znane ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń